Shop Mobile More Submit  Join Login
Backstory Meme - Blank by Death-Tendency Backstory Meme - Blank by Death-Tendency
Alright so this was mainly created for :iconcosmic-comic-world: but of course ANYONE can use it :D
When you do use it please give credit to either this account or my main account :iconblacky91: and put a link to the blank meme in the description!
Thank you and have fun :D

~~~~

Watch all of my speeded up and tutorial videos on my Livestream! channel: [link]

Want a specific video and don't feel like waiting for auto-pilot to play it? No problem! All my videos are now on Youtube as well! [link] Just follow the link and you will find all of my recent activity and of course my videos!

Stay connected with me on Facebook here [link] ! Like my page and be rewarded with artwork I never published on DeviantArt, random status updates, my latest videos, personal news and the occasional weird thing that goes through my head.

Follow me on Twitter, for all the latest, random news. [link]

For more pictures I canít post on DeviantArt and Facebook OR any questions you have for me, my Ocís or ABOUT my Ocís visit my tumblr [link]
Add a Comment:
 
:iconspiderwebwisher:
SpiderwebWisher Featured By Owner Sep 29, 2013  Hobbyist Writer
This is really cool! Does this have to be about an OC character, or can I make it about myself? 
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
You can do it about yourself too of course :)
Reply
:iconspiderwebwisher:
SpiderwebWisher Featured By Owner Oct 6, 2013  Hobbyist Writer
Hoorah! :D
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Aug 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you for using my meme :)
Reply
:iconoceanblue-art:
Oceanblue-Art Featured By Owner Jul 28, 2013  Student General Artist
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Aug 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you for using my meme :)
Reply
:iconjennysplash:
jennysplash Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist General Artist
....i so much want to do this meme..but i have a feeling i will fail horribly...
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
aww I'm sure you'd do just fine really :) I'd really love to see how you'd fill it out
Reply
:iconjennysplash:
jennysplash Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist General Artist
the second thing is that i have too many OCs too choose from! i think ill just use Jessaveive, who is multi-fandom.
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol I know that problem... I have 12 OC's and sometimes it's hard to chose from those haha and that's not even counting the 'oc's' I made for my RP group... which are NPC's for the normal players haha
Reply
:iconjennysplash:
jennysplash Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist General Artist
i have over 30 OCs, and that isnt counting the ones who arent from fandoms.
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol... I think if I made every character I ever thought of I'd have roughly as many... but that certainly is a lot^^
Reply
:iconjennysplash:
jennysplash Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist General Artist
...that is only counting the ones from fandoms that i have roleplayed. yup. there is quite a few more, even if a couple of them never got past a doodle and a name.
Reply
:iconhymmitiah:
Hymmitiah Featured By Owner Dec 13, 2012  Professional Artist
2Ĺ frames done, but since it's not the only meme/project I'm doing it might take a while though the opposite might also be true :aww:
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
oh that's alright neither me nor the meme are going anywhere haha
Reply
:iconnesmeri:
Nesmeri Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Cool! I hope I'll find some time to do this one! :>
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
I hope so too :3
Reply
:iconnesmeri:
Nesmeri Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Already 3/7 frames done! :D It's going slower than I thought it would. x3
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww well at least it's getting there :3
Reply
:iconfruit-sec:
Fruit-sec Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist General Artist
Nice one, may I'm gonna to do it ! ~
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
oh that would be cool n_n)
Reply
:iconllunet1:
Llunet1 Featured By Owner Oct 2, 2012  Student Digital Artist
You could also write one using the "Add Text" in the submit page and add a TON of questions. (You'd have no limit there)
(Sorry this is adding on to a conversation you had with :iconjessaminediane: ^^;)

But I like the questions and the idea. Of course, I think if you were able to make the meme longer you'd have a lot more interesting questions.

I need to do this for one of my characters... except if I did it her entire story would just... go away QAQ No more surprise QAQ (Hah I have too many stories //shot Someone needs to stop me from making more lol)
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'm working on that actually, since like you said I would have such a space limit :-) but I'm working on so many other projects too haha but I might have it up soon

thanks, I'm glad you thinkk so haha and yeah that happens D: which is why I might just do it with the characters where everyone already knows the background haha or kinda knows it
Reply
:iconllunet1:
Llunet1 Featured By Owner Oct 3, 2012  Student Digital Artist
XD
Yaaay :3

XD
Lol yeah... too many stories QAAAQ and I don't have the motivation to write them all. (I have trouble focusing on one project it seems QAQ)

XD Yeah.
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
I have the same problem haha so many ideas, not enough time... or motivation :3
Reply
:iconllunet1:
Llunet1 Featured By Owner Oct 4, 2012  Student Digital Artist
XD
Ikr? QAQ
It's amazing when someone can devote all their time to ONE project and actually finish it. I'm just... amazed by those kinds people. I wish I could do the same... but I get distracted WAY too easily XD
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah I envy them too lol I really need to finish my bookmark series >.> I only have like two left XD
Reply
:iconllunet1:
Llunet1 Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Digital Artist
XD
I wanted to make bookmarks at one point... I still do... but I haven't scanned those sketches in yet XD
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha well maybe you will at some point XD I might finish my bookmarks in october or so
Reply
(1 Reply)
:iconmariana49:
mariana49 Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Artist
thats cool :D maybe i'll do it :P
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
that would be rather cool haha
Reply
:iconmariana49:
mariana49 Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Artist
yeah :D
Reply
:iconxxajroxursoxxx:
xXAJRoxUrSoxXx Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Can I do it? I'll give link when I'm done :)
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah sure you can do it :-)
Reply
:iconxxajroxursoxxx:
xXAJRoxUrSoxXx Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Gah! Must find some time to do it then, geez. Homework has caught me up so well :O
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah homework can be a real drag sometimes haha
Reply
:iconjessaminediane:
JessamineDiane Featured By Owner Sep 19, 2012  Hobbyist General Artist
A good meme, but I feel there should be more questions.
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Sep 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
I didn't have any more room :-/ I might do a second one though
Reply
:iconjessaminediane:
JessamineDiane Featured By Owner Sep 20, 2012  Hobbyist General Artist
You could make it bigger.
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Sep 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
none of my programs support anything bigger
Reply
:iconjessaminediane:
JessamineDiane Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist General Artist
Not even MS paint?
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
I used MS Paint to make this :-)
Reply
:iconjessaminediane:
JessamineDiane Featured By Owner Sep 21, 2012  Hobbyist General Artist
Oh, well MS paint allows me to do bigger, so I don't know why it's not letting you.
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah I don't get that either, but maybe one day I'll find a program that let's me make longer ones haha
Reply
:iconegyptiankitten:
EgyptianKitten Featured By Owner Aug 28, 2012
oh
this is awesome
I must do this sometime XD
Reply
:icondeath-tendency:
Death-Tendency Featured By Owner Aug 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeah I'm gonna do it too eventually XD
Reply
:iconegyptiankitten:
EgyptianKitten Featured By Owner Aug 31, 2012
nice XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1336 × 6568




Details

Submitted on
August 28, 2012
Image Size
937 KB
Resolution
1336×6568
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,158 (1 today)
Favourites
284 (who?)
Comments
49
Downloads
86
×